Betalen

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken op de website?

Wanneer je online een bestelling plaatst, heb je daarbij de keuze uit de volgende betaalmethodes: 

IDeal 
Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling.

Bancontact
Voor onze Belgische klanten hebben we deze betaalmogelijkheid. Hiermee betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling.

Ik wil graag weten of mijn betaling is gelukt. Hoe weet ik dat zeker?

Het kan gebeuren dat er iets misgaat met de betaling of dat je hierbij een foutmelding te zien krijgt. Hoe weet je nu zeker of de betaling wel of niet goed is doorgekomen? 

 

  • Check jouw rekening om te zien of het bedrag daadwerkelijk is afgeschreven. Is dit niet het geval? Dan lijkt het erop dat de bestelling niet goed is doorgekomen. 

  • Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Ook dan is het goed om eerst jouw rekening te checken omdat het kan zijn dat de bevestigingsmail nog onderweg is.   

Twijfel je of de betaling goed is doorgekomen? Neem dan via de mail contact op of stuur ons een DM op Instagram, zodat wij voor je na kunnen kijken of de betaling is gelukt.  

Hoe kan ik mijn kortingscode verzilveren?

In de winkelmand kun je de kortingscode invoeren bij het balkje met ‘kortingscode’ en zodra je op ‘toepassen’ klikt zal de korting worden verrekend.

Het is mogelijk om maar één code per bestelling te verzilveren. Het is niet mogelijk om één kortingscode, na het plaatsen van een bestelling, nog te verzilveren.